luni, 1 februarie 2010

Oscar for my dear blog's and people




Dupa lungi lupte si chinuri cu frigul de afara si zapada, am ajuns si eu de la polul lui Mos Craciun, cam tarziu ce-i drept si...primisi cu un timp in urma premiile Oscar Blog de la Crissu si de la realbadpisy, in primul rand le multumesc mult de tot:) Doresc sa dau Oscar pentru cel mai bun si adevarat prieten pe care il primeste BlackCat, ea m-a invatat sa scriu pe blog si daca cititi prima postare a mea, era scrisa intr-o perioada urata, ea m-a ajutat si a continuat sa ma ajute:) ii multumesc din tot sufletelul meu:)
Multumesc si lui realbadpisy pentru ca si ea mi-a ridicat moralul si m-a impulsionat (comentand pe blogul ei) sa scriu si eu mai mult:) Crissu si tie iti multumesc pentru cuvintele frumoase:)
Mai departe voi decerna premiile:

BlackCat - Oscar pentru cel mai bun prieten :) si pentru blogul frumos al ei:)
Crissu - Pentru un blog frumos si de suflet:)
realbadpisy - pentru blogul interactiv pe care il are :)
M.Cristina - pentru un blog interesant si frumos si pentru incurajarile care mi le-a dat la inceput:)

Eu va urez o seara superba tuturor:) Sa nu uitati sa fiti voi insiva tot timpul:) >:D<
Va multumesc mult de tot si din suflet inca odata:)

6 comentarii:

  1. :">
    Multumim frumos si sa stii ca realbadpisy avea dreptate .. tre sa scrii mai mult:):):):)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asadar :
    1. Vorbele tale sunt pline de intelepciune si sunt de acord cu ce ai scris .
    2. Site-ul este f frumos , pozele de asemenea si daca acesta este motivul pt care ai scris mai putin pe blog atunci te iertam:) Mult succes si astept sa termini .
    P.S : Daca ai nevoie de ceva sfaturi pt site sau te impotmolesti cu ceva apeleaza cu incredere la Marius :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult Alex! Ai un blogg frumos ce cauta sa se defineasca cu fiecare zi! Iti urez succes, acum ai 30 de postari, dar cu multa perseverenta vei ajunge cat de curand la 100. Si peste ceva timp la 1000. E o munca tare frumoasa si constructiva sa ai un blogg! O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt intr-o perioada foarte umanitara. Imi donez Oscarul primit de la tine la un orfelinat sa se bucure de el si poate sa-si gaseasca si ei prieteni adevarati.

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui