luni, 15 februarie 2010

In memoria bunicii mele

Dumnezeu sa o ierte si Dumnezeu sa il ierte si pe "tatuca" lu' BlackCat. Bunica mea din partea tatei, a plecat dincolo acum 6 luni,nu, nu e dincolo in camera cealalta de la ei de acasa cum aveam eu impresia. Este dincolo in lumea cealalta. Ieri dupa ce m'am intors de la cimitir si unde s'a facut cele care se fac la 6 luni, ma apucasem sa scriu postarea despre ea..si incepeam prin a spune ca se implineau 40 de zile de cand nu mai e aici...mi se paruse ca defapt ar fi mai putin de 40 de zile, ca ar fi 1 saptamana jumate si defapt realitatea este ca au trecut 6 luni.
Inainte de a spune ceva, vreau sa ascult o melodie, voi faceti cum doriti:)



Bunicii mele de aici ii spuneam "mamaie"..copilaria mea nu a fost legata strans de bunicii de aici.. din partea tatalui. Am tinut la ea chiar asa, a stiut sa tina o familie in care dezbinarea era la ordinea zilei si pentru asta am tinut foarte mult la ea.
(partea a doua pe maine,in seara asta trebuie sa ies, sunt si obosit)
Va urez o seara cat mai placuta:)

Un comentariu:

  1. Pwp si o imbratisare usiasa s8i calduoasa...somnikul o sa itzi faca bine. Ai grija de tine si sa fi cumintel!

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui