duminică, 31 ianuarie 2010

Leapsa partea II

Leapsa asta este tot de la BlackCat, tot de foarta multa vreme:D urmatoarea va fi de la Crissu:

If I were a month, I would be Mai

If I were a day of the week, I would be Luni, e inceput de saptamana, deci tre sa luam viata mai usor, sa nu obosim pana vineri cand tre sa ne pregatim pt wekend:D

If were a time of day, I would be Noaptea, imi place sa privesc cerul si baie in mare:D

If I were a sea animal, I would be STEA DE MARE pentru ca..(cititi aici)

If I were a direction, I would be …Fly to the sky

If I were a virtue, I would be Rabdare

If I were a historical figure I would be Eu sunt eu,nu pot fi altcineva

If I were a planet, I would be Pamant,pt ca are viata:D

If I were a liquid, I would be Apa

If I were a stone, I would be piatra de moara

If I were a bird, I would be Lebada

If I were a flower/plant, I would be Stanjenel pitic

If I were a kind of weather, I would be Snow

If I were a musical instrument, I would be Clopotei

If I were an emotion, I would be emotiile pe care le ai cand esti cu persoana iubita (frumos vis)

If I were a sound, I would be valuri:D

If I were an element, I would be Foc,apa am spus mai sus:P (deci imi place un echilibru intre foc si apa:D )

If I were a song, I would be "Cry" James Blunt (o dedic tuturor prietenilor mei adevarati:)

If I were a movie, I would be Australia (din 2008)

If I were a tv-series, I would be nici unul

If I were a book, I would be Idiotul (scris de Dostokevsky)

If I were a fictional character, I would be Fat frumos (o astept pe Ileana Cosanzeana da tre sa trec mai intai prin probele alea:P)

If I were a food, I would be Nacreala

If I were a city, I would be City of normal and real people:D

If I were a taste, I would be un gust care nu poate fi descris in cuvinte

If I were a scent, I would be oscilez intre un camp de flori salbatice

If I were a colour, I would be Blue infinite of spring skyes

If I were a fabric, I would be 100% natural

If I were a word, I would be Hope(nu moare niciodata)

If I were a body part, I would be Ochii..:D

If I were a facial expression, I would be Zambet, un zambet din suflet

If I were a subject in school, I would be Sport(nu de alta da asa mai scapam si eu de teze:))) cu cate-un campionat la basket):D

If I were a cartoon character, I would be Dexter:)))))) (nu mi-a placut aproape deloc desenu ala, da ma incanta ideea de a face ce facea el cu DEDEEE:D:D:D):))

If I were a shape, I would be Habar n'am

If I were a number, I would be 8

3 comentarii:

  1. Frumos Alex :) Tare faza cu chinuitul lui DeDeeeeeee:D

    RăspundețiȘtergere
  2. :))):D deci asta ti-a placut cel mai mult:D pai eu fusesi destul de subtil:D ca am zis ca mi-ar face placere sa-i fac ce ii facea dexter,n-am zis ca o chinuia:D

    RăspundețiȘtergere
  3. :D:D:D Mi-a placut tot , da nu stiu ce-i cu mine si cu chinuitul fetelor blonde si a lu Bella din Twilight(pe asta mi-am propus sa o chinui eu-poti citi postul meu ). Astept link-ul tau cu fotografie promis :) si sa stii ca o sa te mai rog din cand in cand sa-ti arunci ochiul pe munca mea:)

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui