vineri, 5 februarie 2010

One day of my life

:) msic de leapsa M.Cristina  :)
Hmmm, inca sunt buimac, e ora 12:27..nu de alta da am discutii "interesante" cu unul din parintii mei..nu spun care..incerc sa nu ma enervez..de trezit m-am trezit pe la ora 7:20..au urmat restu..(dush, spalat pe fata, pe dinti etc, etc.) Am asteptat (momentan inca ma enervez) sa reusesc si eu sa imi incep munca..pt ca lucrez pe pc..dar momentan(de vre-o cateva multe luni) nu am router ca sa pot lucra in acelasi timp cu al meu iubit parinte..pentru ca din coincidenta si el lucreaza tot pe pc..avem doua da deh.In timp ce el vorbeste eu scriu pe aci..Dupa ce scriu postarea asta rapid, (mama, acu mi-am amintit, am casti:D pfff, super) dupa asta am sa termin site ul meu de portofoliu foto. si asta o sa imi ocupe restul zilei. Pe la 7 mai incolo ma apuc de mancare, termin, mananc, etc, mai tarziu adorm.
Cam asa arata ziua de azi, maine posibil sa am alt program.Scuze daca te-am indispus sau daca am indispus pe cineva...

Un comentariu:

  1. Pe mine una nu mai indispus! Un program lejer zic eu...
    Am ramas impresionata, faci mancare...
    Un week-end excelent plin de zapada!

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui