luni, 22 februarie 2010

:) astazi am mai invatat ceva

:) astazi am mai invatat ceva si dupa ce va voi spune ce, am sa
vorbesc despre dragoste.
Am invatat ca nu este bine sa te bagi in viata cuiva nici daca ti'o cere.Nu, nu e bine sa faci asa ceva..cel mai bine este sa dai sfaturi si sa ramai neutru, sa nu te implici direct pentru ca fiecare are libertatea de la Cel de sus pentru a alege intre bine si rau.


Despre dragoste
   Nu trebuie sa lasi nici macar un lucru ce poate pare neinsemnat..sa afecteze relatia cu iubitul sau iubita si mai ales dupa ce esti casatorit. Multi fara sa isi dea seama..poate pentru ca asa au crescut si lor li se pare normal...fara sa isi dea seama se gandesc in primul rand la ei..dupa vre-o 2 ani...si atunci se vede ce este defapt..iubire sau atractie fizica la modul pasiune.. Ceea ce poate parea nevinovat la prima privire..daca esti mai profund iti dai seama ca subconstientul tau lucreaza in sensul rau pentru ca sa iti subestimezi aciunile tale in rau..si chiar iti justifici tie personal aceste actiuni ca fiind indreptatite pentru ca celalalt e devina..te neglijeaza, te face sa iti pui semne de intrebare.. Realitatea este cu totul alta..realitatea este ca daca nu este iubire adevarata inca de la inceput ci este vorba de o pasiune..pasiunea dispare cu timpul..Poate sa tina chiar si doi ani sau doar cateva luni..Asta este ceea ce altii spun ca ar fi..sa spunem ca un fel de regula..ca dragostea tine numai 2 ani sau 3 ani sau chiar si 5 ani.. defapt asa se traduce pasiunea..
  Pasiunea ii uneste la exterior pe oameni, dar numai atata timp cat exista anumiti factori(bani, frumusete, pozitie sociala etc.) si ii desparte atunci cand acesti factori dispar, ducandu'se astfel in jos. In timp ce atunci cand exista dragoste adevarata, chiar daca unul dintre cei doi isi pierde acesti factori, asta nu numai ca nu'i desparte ci ii uneste si mai mult.
       Atunci cand exista dragoste si fiecare isi taie de la radacina ego'ul, si chiar "isi taie din el" pentru celalalt(e un fel de a spune..), intotdeauna unul se pune in situatia celuilalt, il intelege si il doare. Cand exista dragoste adevarata, chiar daca si departe ar fi unul de celalalt fiind fortati de imprejurari, cei doi se afla aproape pentru ca dragostea adevarata nu poate fi limitata de distante. Dar daca nu exista dragoste(adevarata) inte ei, chiar daca ar fi aproape, in realitate insa, sunt departe unul de celalalt.
             De aceea trebuie sa se straduiasca sa pastreze dragostea toata viata si sa "taie din ei" pentru celalalt tot timpul.


Va urez o seara cat mai placuta tutror:)

3 comentarii:

  1. =))=)) deci nu aveti curaj sa imi mai dati comentarii:)))ptiuuuu:))) ia sa imi comentez eu primu:D poate mai vin si altii si au curaj:))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu spui adevaruri dar nu multi inteleg acesta notiune. Pe langa factorii pe care tu i`ai enumerat ca unindu`i pe oameni la exterior as mai putea sa adaug unu: obisnuinta. Dupa ceva vreme langa persoana iubita te obisnuiesti asa de mult sa fii langa ea incat ajungi sa crezi puternic ca o iubesti. E valabil pt toata lumea, atunci cand spune ca iubeste sa se gandeasca de 2 sau chiar de mai multe ori inainte de a rosti aceste cuvinte. Sa se gandeasca daca chiar e iubire sau e doar obisnuinta ...

    RăspundețiȘtergere
  3. :) asa este si cum ai zis ..sa nu existe orgolii, daca exista o neintelegere si se ajunge cumva spre cearta..fiecare sa lase de la el. sau faze de genul..eu am vorbit mai mult cu tine, eu te'am sunat mai mult...nu, nu exista asa ceva cand este iubire.
    sa fie intelegere din ambele parti si totul sa fie de la sine..

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui