joi, 25 februarie 2010

oofff:(:(:( ce as mai spera si eu sa

asa de mult imi doresc sa nu fi fost zilele alea, sa fie doar sterse, asa ca si cum nu ar exista in calendar si nicaieri.
serios..:( mai bine imi muscam limba si taceam, ca nu s'ar fi intamplat asa.. dar acuma sunt in doua parti.. e o vorba..de pe net vazuta si presupun ca se afla undeva si intr'o carte....
stau si ma gandesc..ce mi'a spus cineva..odata cand imi era greu....."ai tai ar fi trebuit si ar trebui sa te sustina si cand faci ceva..rau...un prieten te sustine tot timpul indiferent ce se intampla.." da..asta am auzit din mai multe parti si chiar stiu cu exemple ca asa au facut prieteni cu prieteni.. da ma doare sufletul..vorba aia de pe net era cam asa.."daca prietenul tau cel mai bun se arunca de pe pod tu esti jos incercand sa il prinzi" eu sincer as completa..cand esti langa prietenul tau cel mai bun si ti se pare sau poate chiar vezi..ca se arunca de pe acel pod, prima reactie este sa il prinzi de mana strans si sa il ridici inapoi..a doua..daca l'ai scapat..te duci rapid jos sa il prinzi..chiar daca e ceva care nu exista in realitate dar asta este reactia pe care simt ca as face'o..privind sufletul, nu partea reala ca aici e vorba de fizica si posibil/imposibil.

si stau si ma rup in doua parti pentru ca nu stiu cum si in ce fel, eu as opta pentru a doua..dar nu stiu ce sa fac..foarte posibil sa fi fost doar o impresie si atat..dar am vazut in alte parti cu exemple concrete ca nu a fost bine..asa ca am avut o reactie sanatoasa, cred eu..incercand sa arat  ca nu e bine..da..DA! am gresit enorm pentru ca mi'am justificat nervozitatea ca eu nu as fi fost ascultat la ce tot vorbeam, asta e o greseala imensa si imi pare rau si o sa imi para rau :( NU ar fi trebuit asa, trebuia doar sa spun parerea mea...dar..nu stiu cum si ce sa mai fac, daca mai este ceva ce pot sau as putea sa mai fac:( Aveti grija multa cand incercati sa faceti ceva care pare la prima impresie sa fie bun..si NU reactionati NICIODATA cu nervi..eu asa am facut si ..............am pierdut....un prieten foarte bun:(
Daca vreti sa vedeti cum arat....mai jos e ceva care poate ca seamana..eu incerc sa imi pastrez veselia si speranta si tot ce poate fi bun pentru ca asa e firea mea, nu pot sta innegurat dar acum sunt impartit in doua parti si nu stiu cum poate exista asa ceva intr'un om, sa fie si veselie si tristete in acelasi timp..
Imi cer scuze pentru greselile de ortografie si cele de logica a frazei ..va doresc o seara frumoasa tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui