marți, 16 februarie 2010

MEsaj Catre toti idiotii si dobitocii si nu numai

Fucking sht, in pana mea, dc pisicii mei trebuie sa fie tensiuni pe lumea asta? de ce tre' sa existe rau, urat, idiotenii? Aveti cumva idee la ce folosesc? eu unu nu. De ce trebuie sa existe dobitoci sau idioate care sa faca misto de altii care iau viata in serios, oare chiar va face placere asa mult? daca da duceti'va in pana mea de faceti astea intre voi.
            de ce tre sa existe dobitoci care sa insele, dobitoci care sa bata, idioti care injura de toti mortii si ranitii in timp ce isi bat copii? Ma doare in cot de cum am scris. Cre ca am kuat'o razna da in ....... si........... sunt prea satul de toate shiturile, azi n'o sa gasiti nimic interesant sau frumos pe'aci.

3 comentarii:

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui