duminică, 6 decembrie 2009

War of fish

   De ieri pun la cale strategia razboiului mancarii de peste la cuptor:D Azi va voi dezvalui secrete picante din strategia mea;)) Cuptorul se hotara ieri sa imi faca o declaratie de razboi iar eu trebui sa ii raspund..asa ca pusesi in aplicare planul secret de razboi ce il aveam in minte mai demult.
Ziua I
   Totul se desfasoara conform planului, The Big Fish se afla la comandamentul central urmand a conduce operatiunile ulterioare:D..Condimentele se amesteca toate unul cate unul gustul lor fiind iute si dulce in acelasi timp, mierea si uleiul inchegandu-le. Dupa ce s-au amestecat bine, eu Creierul operatiunilor il crestez pe The Big Fish nu inainte ca acesta sa fie curatat de toate maruntaiele si spalat in zeci de ape pana e curat ca nou nascut. Dupa asta l-am uns peste tot cu mirodeniile pregatite inainte si l-am invelit in folie dupa care la pastrat in congelator.
Ziua II
   Astazi dupa incheierea operatiunilor de aseara am continuat batalia cu focul din cuptorul cel rau..Asadar, astazi pregatisi aramata de legume si cand a fost gata, pusesi planul in aplicare iar acuma nu mai stiu cum sa scriu pentru ca deja e gata:))si stomacul meu striga la mine ca ii e foame:)) dar am sa ma straduiesc sa va spun pana la capapat..deci legumele dupa ce au fost curatate si taiate s-au asezat impreuna cu The Big Fish in scutul anti flacara : "Punguta Magica" si inchisi strategic pentru a se inabusi foarte bine si aromele sa se patrunda incat sa fie ca si cum ar fi un singur condiment.

Yhaaaa acuma o sa fie batalia pestelui cu focul din cuptor dar pestele va avea scutul "punga magica" si nu se va lasa prajit asa usor,va lupta din greu impreuna cu armata legumelor viteze cu focul cel mare si rau. Punguta Fermecata isi facu treaba,orele treceau si pestele cu legumele rezistau din ce in ce mai putin pana se facura numai bune de lasat sa se perpeleasca la flacara deschisa asa ca luai cutitul si taiasi punga,toate navalind afara pe tava...pana aici toate bune si frumoase..mirosul ma imbia sa imi infing degetele intr-o bucatica de gutuie sau cartof dar constiinta mea spunea ca nu ar fi cazul:D:D:Dcu toate ca stomacul se lupta din greu sa faca fata invaziei inamice de aer contaminat de arome:D:)))) Asa ca lasai eu totul in tava sa se rumenseasca si fugii aici sa mai scriu putin. Dupa inca vre-o 20 de minute ma dusei sa vad ce se mai intampla pe campul de batalie unde Comandantul meu The Big Fish continua eroic sa reziste navalirii intrusilor nemilosi dar din pacate pentru armata mea cazura toti la datorie supusi de focul cel mistuitor mare si rau iar eu nu pot decat sa inchin un pahar de vin rosu in memoria celor cazuti la datorie pentru un Ticalos Conducator:)) care cu ganduri miselesti ii trimise la razboi cu toate ca stia de la inceput soarta lor si ca ii asteapta un stomac flamand ce ii va savura cu toata pofta :)
Va urez Un Mos Nicolae frumos in continuare si sa ramaneti copii in suflet toata viata,bine'nteles ca nu si la minte:)) O seara superba tuturor si aduceti-va aminte macar de sarbatori sa fiti mai calzi si mai iertatori fata de toti ceilalti care merita:) >:D< >:D< >:D< :* pe toooti:)

7 comentarii:

  1. Pffffaaai! M-ai dat pe spate...fain post..am ras ceva de lupta ta cu pestele cel mare ...astept sa mai postezi.


    de azi esti in lista mea de bloguri. pwp

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' maiorul Usturoi a participat activ la batalie? Daca nu... e jale...
    P.S. Da' mult a mai durat sa revii! Sper sa nu trebuiasca sa mai astept inca juma de an sa mai dai cu cate o litera pe acilea!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))=)) nu, nu:) tin literele in mana mea drepta acuma,nu ca m-as lauda in stilu meu caracteristic da macar incerc sa va smulg un zambet sau mai bn un ras:)) la ce imi debiteaza limba la raspunsu' pt u my friend Blackcat:):):):)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa fi fost doar literele in mana ta dreapta si nimic mai mult... :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu scriu cu dreapta ma rog mai sunt si alte lucruri cum ar fi sa tai zarzavat,sa tai...in general:))) sau altele:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Vezi sa nu tai mai multe cu mana dreapta! Cum ar fi un deget! Nu te gandi la prostii :P (Numa' la asta ti-e gandul... off off off)

    RăspundețiȘtergere
  7. woowow faina batalie, ce pot sa zic dar si pierderea victoriei de catre Big Fish a meritat cu siguranta hehehe ;) take care :X:X

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui