duminică, 6 decembrie 2009

Butterflys in stomach

   De ce viata e asa de complicata? De ce nu poate fi totul mai simplu? Sa nu ne indragostim de cine nu trebuie ci sa gasim acea persoana speciala care ne face viata mai uosr de trait,cand vii de la serviviu frant de oboseala si suparat de grijle zilnice sa te astepte cu bratele deschise si sa iti sopteasca: Iubitul meu, dragul meu trecem noi si peste astea,Te iubesc! unde sunt oare toate astea?au ajuns deja povesti si atat? Nu, realitatea o spune ca nu dar din ce in ce mai putini mai cred in asa ceva,tot mai putini. Acum daca se poate sex in fiecare minut toata lumea e fericita. Dar eu ma incapatanez si totusi mai cred in stabilitate, in relatii serioase,eu cred ca mai exista dar,rabdarea imi este pusa la incercare destul de mult....
   As vrea sa va spun o povestioara ce este adevarata,e reala,eu fiind un personaj nesemnificativ dar real........
Acum 5 ani mergeam intr-un loc(nu va spun unde pentru ca nu asta conteaza in primul rand)si acolo la intrare cersea o familie de tigani,nu scarbosii astia care ne-au invadat tara ci acei tigani raritatile acelea care sunt oameni de treaba si chiar la nevoie te ajuta..mama,tatal si patru copii...barbatul era foarte violent de multe ori...bea foarte mult....din pacate ajunsese ca a facut un ulcer urat tare....pana intr-o zi cand l-au gasit intr-un sant mort de....-la autopsie medicii au fost stupefiati,mort de foame nu de alcool!!-...deci tatal se sacrificase pentru familie chiar cu pretul vietii in ciuda aparentelor de om iresponsabil si betiv...L-au plans tare mult pe bietul om care n-avuse nici o vina ca se nascuse in natia asta atat de urata.Mama de cate ori ii vedea pe copii cumva ca intrec masura si insista la om, imediat sarea cu gura pe ei. Daca vorbeau urat cate-odata ii plesnea peste gura sa o tina minte..cat or trai ei....Daca ii ziceai ca din pacate se intampla sa nu ai sa ii dai, incerca sa iti spuna ca stie cum e sa nu ai si te intelege, si te lua cu sa te ajute D'zeu sa iesi din necazuri..etc..Trecura anii,de intalnit m-am intalnit din ce in ce mai rar...ca asa-i viata,atunci eram copil nu prea intelegeam mare lucru...si intr-o zi, mai acum 3 saptamani ma intalnesc cu fata mijlocie care acum avea aproape 13 ani si era cu un bebe frumos:)ce il tinea cu mare grija infasat bine ca deh,era frig afara....si imi povestea saraca ...cum intr-o zi mergea sa cumpere o paine (ca mai mult nu isi permiteau) de la magazinu din colt si..au prins-o 2 si au.....violat-o...orice fata ar avea urmari psihice foarte grave dupa o asa trauma...dar ea era impacata in constiinta ei si imi zise ca "Dumnezeu sa ii ierte ca aceia nu au stiut ce au facut, nu ma asteptam dar...asta este" acum toata lumea ei se concentra pe grija pentru sufletelul acela nevinovat din bratele ei....nimic nu mai conta pentru ea decat copilasul. Eu am ramas stupefiat de ceea ce auzeam,nu imi venea sa cred cum fata aceea din fata mea ce are 13 gandea atat de matur! nu aruncase copilul cu toate ca acel copil era dintr-un viol, asta insemna ca o sa il creasca...
   Uitati ce poate insemna viata cruda si reala fata de viata unora ce traiesc ireal, in lumea lor mica, ingusta in care banul poate face tot mai putin sentimente adevarate.
Va urez o dimineata superba tuturor pentru ca acum e numai ora 1:44 :D si nu mai pot ca imi pica ochii in gura se oboseala.. >:D< va imbratisez pe toooti daca as putea;)) indiferent daca sunteti de o parere sau de alta parere>:D<

2 comentarii:

  1. Exemplete tale sunt destul de cutremuratoare...oameni nascuti in zodia suferintei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intotdeauna vei avea exemplul perfect in vietile celor greu incerati de soarta. Cei care o duc bine cred ca totul li se cuvine pe drept, la fel ca un copil alintat.
    Oamenii din ziua de azi vad prea des partea goala a paharului in loc sa savureze cu ce e plin paharul. Si daca asta nu e destul, se mai si lauda ca paharul lor e mai gol ca al celorlalti.

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui