marți, 15 decembrie 2009

Lumea virtuala

Ma uitam si eu dupa ceva muzica pe youtube si ce-mi vad ochii....ceva ce poate probabil ca veti rade.. si eu am ras dar ce vedem aici este cam adevarat. Uitati-va si voi la videoclip :)



In ultima perioada nu prea s-a mai auzit despre acel joc on line in care esti invitat sa iti creezi propia identitate, un personaj ce ar trebui sa te reprezinte la caracter dar poti sa iti alegi orice corp.In acel joc totul este liber, open minded..people... in afara de multe altele poti inclusiv sa faci sex virtual cu oricine...poate joaca si vecina,mai stii..Nu trebuie sa iti dai un nume real,nu esti verificat macar cu un card in privinta varstei. Mass-media cum a auzit de lansare hopa repede STIRE BOMBA pe Realitatea Tv se facea reclama mascata in direct la stirile orei 19...iar reporterul zelos din fire a adaugat ce am spus si eu in incheiere "poate intra si vecina si mai faci un sex virtual..mai stii.."
Despre realitatea virtuala multi psihologi afirma ca este un mare pericol daca oamenii nu stiu cum sa se foloseasca de aceasta minune tehnologica in sensul bun.Iar cat despre efectele asupra cortexului copiilor nici nu mai are rost sa spun pentru ca se vede si in viata cotidiana, pe strada,peste tot. As putea sa vin cu date concrete, cifre, studii de caz,etc. dar asta se poate gasi pe internet peste tot, eu vreau doar sa atrag atentia inca putin, atat cat observ eu personal aceasta problema.

5 comentarii:

  1. Posibilitatea de a iti creea un avatar pe net iti da drumul la imaginatie, la vise. Avatarul arata ce vrei sa fii nu ceea ce esti. Cu cat avatarul se indeparteaza tot mai mult de realitate, cu atat esti mai frustrat. Nu stiu daca este bine (iti indeplinesti dorintele) sau este rau (iti ascunzi adevarata personalitate).

    RăspundețiȘtergere
  2. eu una nu cred ca m'as juca jocul asta :P, cu toti psihopatii din lumea asta, nu stii la ce sa te astepti, cunosc si eu cazuri, prin intermediul jocului isi cauta victime, un psihopat, cu care cauta chiar sa se intalneasca in realitate, mai ok este pool pe mess :P:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm si eu m-as juca acest joc.....nu stiam de existanta lui.

    RăspundețiȘtergere
  4. realbadpisi :D:D:D:)))) sweetAnik zicea ca ea nu s-ar juca,zicea de psihopati care faceau si fac raaaau:D nu de ce vazusi u;)):D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui