marți, 22 decembrie 2009

Trecutul, prezentul, viitorul si... sufletul




Trecut...prezent...viitor...ce legatura exista intre cele trei forme ale timpului? Eu am descoperit si descopar ca exista o stransa legatura intre cele trei..fiecaruia ii trebuie acordata o anumita atentie, nici mai mult nici mai putin.Din experienta mea..Niciodata nu trebuie sa uiti de unde ai plecat adica sa nu uiti cine esti defapt, ce simti..indiferent cat de grea este viata sau prin ce experiente treci, trebuie sa faci
tot posibilul sa ramai ceea ce esti defapt.
Din experientele nefericite din trecut am invatat ca daca stiu sa trag concluziile potrivite si sa nu mai calc prin aceleasi greseli totul este spre bine..iar cat priveste experientele din relatii esuate am invatat tot mai mult ca atunci cand va fi momentul sa pretuiesc pe acea persoana speciala care este perechea sufletului meu. Cand vorbesc despre trecut vorbesc despre concluzii trase si nimic mai mult, daca ii dau importanta prea mare, ajunge sa aiba un efect urat pentru ca nu innaintez,raman in trecut..cu alte cuvinte viitorul se exclude in aceasta varianta ..asta insemnand ca viitorul poate trece pe langa mine..pierzand trenul ce imi poate aduce fericirea visata..
Prezentul..despre prezent trebuie sa spun ca este suma concluziilor din trecut si actiunile mele din prezent, daca stiu cum sa simt, sa las inima sa ma conduca acolo unde creierul nu ma poate ajuta si sa las creierul sa isi faca treaba acolo unde inima poate gresi atunci totul este bine.Intre ceea ce simti si ceea ce gandesti( crier si suflet)exista si aici o stransa legatura ..si aici trebuie sa fiu atent sa dau importanta cuvenita fiecaruia pentru ca daca ma las purtat numai de una..atunci am sa cad sigur,am sa ma ranesc indiferent daca imi las numai creierul sa lucreze sau daca imi las exclusiv inima ..sufletul sa ma conduca..asa ca trebuie un echilibru iar acel echilibru este stabilitatea mea interioara:)
Viitorul este format din concluziile mele formate din trecut si ceea ce fac in prezent,daca eu sunt bun atunci vitorul imi va fi bun, actiunile noastre din prezent si trecut influenteaza vitorul sau chiar il pot schimba.

In concluzie nu uita cine esti, de unde ai plecat, iar cel mai important..Nu uitati sa fiti copii in suflet niciodata..Daca suntem tot mai buni in sensul adevarat atunci totul va fi bine si frumos, vom fi linistiti, toate vor merge cum trebuie chiar daca exista greutatile vietii,astea tot timpul vor fi, altfel viata probabil ar fi plictisitoare. Si viata traita in doi fara greutati ar fi monotona, cel mai important este sa stim cum sa trecem de fiecare vale, deal si munte fiind veseli, fara sa ne destabilizam:) eu personal as prefera viata traita in doi cu greutati decat sa vina totul servit pe tava pentru ca simti altfel cand stii ca ai trecut prin viata dura impreuna fara sa se clinteasca nici macar o particica din ceea ce inseamna iubire, dragoste adevarata..abia atunci stim cine suntem, cat de mult tinem la noi sau la cel de langa noi:)

P.S. Poimaine este ajunul Craciunului, de sarbatori toti parca ne schimbam..devenim mai rabdatori,zambim mult mai mult, totul este altfel...se simte o bucurie in aer...:) Va urez sa fiti mai buni sa simtiti muult cu inima,tot timpul anului.. sa aveti un Craciun superb:) Daca as avea cum v-as imbratisa pe tooti:):) cum am mai spus mi-ar place ca toti oamenii sa fie buni:):) dar asta este o utopie..si totusi ramane dorinta asta:)


Un comentariu:

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui