sâmbătă, 19 decembrie 2009

Leapsa de la realbadpisi :)

Numeşte cea mai mare frică a ta
Hmm..de inaltime nu,de apa nu,de viata..nu..pai cea mai mare frica este..sincer nu mi-am pus problema vreodata,cand gasesc raspunsul va spun.Asta nu inseamna ca nu oi avea da nu e o frica mare.


.2.Idealul tău în viaţă este 
Sa nu uit de unde am plecat...sa am grija sa imi aduc aminte tot timpul.Si sa nu imi uit niciodata prietenii, prietenii sunt pentru o viata nu pentru o ora.


3.Dorinţa ta cea mai ascunsă.
O sa radeti...imi doresc sa fie toata lumea buna :) sa nu existe persoane adevarat rele.


4.O persoană pe care o admiri. De ce?
Nu fac o diferenta intre prietenii adevarati asa ca imi admir prietenii ce ii am pentru ca mai exista Oameni!


5.Cel mai frumos cadou primit vreodată. (de la cine, de ce ţi-a plăcut şi cu ce ocazie).
Anul trecut cand imi era mai greu...de ziua mea....Fratele meu si Cumnata mea mi-au daruit un mutzunachi, un catelus foarte frumos:) nu obiectul in sine este cel mai frumos cadou ci gestul lor pentru ca acel cadou mi l-au facut din suflet:):) 


Multumesc pentru leapsa  realbadpisi  :):)


3 comentarii:

  1. :)) imi cer scuze ca mai duc oile la pascut:D :
    "..ca nu oi avea da nu e o frica mare."

    RăspundețiȘtergere
  2. Off offf... Alex, îmi adusei ceva aminte... dacă nu mă înşel (şi nu mă înşel) aveai câteva lepşe restante şi la mine. Ştii tu, din perioada când încercam să te fac să dai mai multă atenţie blogului tîu...

    RăspundețiȘtergere
  3. :D:D:D dap:D:D atunci nu prea stiam sa ma descurc pe blog eram impartit in o suta de parti..stiu,chiar la asta ma gandeam si am cam rosit chiar daca nu ma vezi :">

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui