miercuri, 9 decembrie 2009

Steaua de mare

Steaua de mare prin definitie este un animal care se misca doar cu viteza luminii in varianta unora. Dar eu cred ca sunt o stea de mare daca veti vedea cum a decursi miraculoasa zi din viata mea de astazi:

Trezit la ora 12:30,stat in pat inca 10 minute...pana la ora 14:00 facut dush,un binemeritat dush si barbierit &stuff, de la ora 15:30 intrat pe mess,de la 2 la 15:30 am mers pana la calculator. Stat pe mess pana la ora 16:10, plecat la nenea doctoru rau ce poate fi vazut in imaginea de alaturi...
dupa ce venisi de la nenea doctorul rau iara mess si vazut film, sau ma rog ,incercat sa vad, dupa film ora 22:00,acum ora 22:53 si ma pun sa fac de mancare,cea mai speciala zi din viata mea...
Ma simt cea mai adevarata stea de mare:D
P.S.tocmai mi-a sunat ceasul sa imi iau antibioticul,noapte buna.>:D<

7 comentarii:

  1. asta se datoreaza celor doi neuroni care unul a murit de batranete sinucizandu-se si celalalt omorat de asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai intrat la pensie inainte de termen?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nea Doc nu e rau! Nea Doc e bun, e frumos, are seringi maaaari, are teste ciudate, are experimente, implanteaza aliens si te fac sa te schimbi. Fizic in primul rand. Nea Doc e good for you. Ti-am mai spus asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Astep si o alta varianta steluta de mare! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui