duminică, 31 ianuarie 2010

Aici sunt toate lepsele care ramasesi in urma:D

Leapsa partea I
In primul rand leapsa de la BlackCat care inca de la inceputurile mele in ale blogaritului imi dadu 2 lepse, pe cealalta n-am mai reusit sa o gasesc.
2) Fără să verificaţi, cît e ora?
19:20(posibil sa dau eroare mare ca doar ce ma trezisi dupa somnu de duminica dupamiaza:D )

3) Verificaţi!
17:47

4) Cum sînteţi îmbrăcat?
ciorapei de sky(m-o luat frigu de afara:D, si restu pijamale:)))

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Sunt ametit de cap,doar ce ma trezisi deci...sa ma gandesc...pai...Google.com:D

6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Tv ul.

7) Cînd aţi iesit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Azi si am mers la vre-o 40 km de unde sunt eu..cu prieteni de familie si am avut o vreme minunata,superba...cea mai superba zi pentru condus..ceata de o tai cu cutitu, ploaie, zapada:D toate conditiile pentru a avea un condus superb.

8 ) Ce-aţi visat ieri noapte?
In ziua de azi cine mai tine minte ce viseaza cu o noapte in urma..?eu abia mai tin minte cosmarurile din noaptea de azi.

9) Cînd aţi rîs ultima data?
Azi.

10) Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sînteţi?
Cuie pe care se agatza.

11) Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Casuta noastra, cuibusor de nebunii!

12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
"Australia" e din 2008.

13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
Nimic neobisnuit, doar aceeasi lume nebuna.

14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Interesant:D

15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
De unde sa stiu ce nu stiti?

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Mai e timp sa ma gandesc.

17) Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
La fel.

18) V-aţi gîndit deja să locuiţi în străinătate?
Depinde cat.

19) Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună cînd intraţi pe porţile Raiului?
In primul rand pot sa spun numa ca asta imi doresc sa intru, ca o sa  fiu sau nu depinde de cat de bun o sa fiu sau nu.

20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
Lumea nu trebuie schimbata..daca as avea puterea sa fac ceva tot ce se poate ca sa fie bine,dar fiecare are libertatea de a alege intre bine si rau. Si nu in ultimul rand:D:D:D....BIIIG HUGS :D:D

21) Vă place să dansaţi?
:D Dap

22) George Bush?
Ce-i cu el?

23) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
How it's made,tocma am aruncat un ochi acolo de unde vine zgomotul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui