sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Nocturne dreams


Multumesc foarte mult pentru ideea cu melodiile lui Crissu. Partea cu vinul nu prea merge la mine in seara asta...Dar aici e melodia care mi-a intrat direct la suflet. Promit ca am sa revin cu leapsa de la tine Crissu dar nu innainte sa reusesc in sfarsit sa raspund la leapsa lui BlackCat, pentru ca ii sunt dator de foooaarta multa vreme cu doua leapsa, urmatorul post va avea subiectul acesta, va multumesc pt ca ma cititi :) si imi cer scuze si iertare pentru ca nu prea reusesc sa imi organizez timpul asa bine sa pot sa si scriu mai mult dar am sa invat pe parcurs. Va urez o noapte frumoasa tuturor.
La Dagen fa
Sin Hvile Na
OgNatten vil vake for den
Nocturn

Se morket mã
Engang forga
Sa natten kan fade en dag



Now lat day
Just slip away
So the dark night
May watch over you
Nocturne

Though darlmess lay
It will give way
When the dark night
Delivers the day.


Un comentariu:

  1. Take your time:)Mai bine mai tarziu decat niciodata !
    Ma bucur ca am adus un pic de liniste si la altii :)

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui