duminică, 13 iunie 2010

Bine v'am (re)gasit :)

Buna seara buna seara tutror:)
Incep a (re)scrie dar..dupa ce m'am tot gandit..:) Ceea ce veti vedea la mine, indiferent ca este trist sau vesel, daca deranjez pe cineva sau pe altcineva prin ce scriu..Eu voi avea grija sa nu jignesc pe nimeni dar parerile mele sunt ale mele:)
Chiar daca poate cate'odata am sa ma plang scriind aici..sau am sa ma vait..am sa o fac pentru ca asa simt, asa fac;) in rest, comentariile sunt libere indiferent ca pozitive sau negative. Eu ma bucur si de o parte si de alta.

Am lipsit o perioada mai lunga, de cateva luni..in care am lucrat destul de mult..am inceput munca:) dar pentru mine asa ca e totul ok.
Nu imi propun ca sa scriu totul la obiect..sau cat se poate de bun , cat mai bun posibil, nop..si am sa ma exprim cum cred de cuviinta:) nu vreau sa supar pe nimeni dar eu sunt eu nu sunt altul.

      Vara..a venit rapid la fel ca de fiecare data:) aici la mare..suuperr..plajaa...apaa muuuultaaa..dar..din pacate..eu nu am avut momentan cu cine iesi..asta este..daarr..am ceva idei deci..tot trebuie sa fie bine. Moaammaa, abia astept sa innottt:D

5 comentarii:

  1. Bine ai revenit...In sfarsit :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, multumesc:):) dapp....in sfarsit:D acum sunt prins cu mai multe da o sa imi fac timp sa scriu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :D >:D< welcome back .. asteptam momentul asta ..de fapt cred ca te-am si intrebat sapt trecuta cand ai de gand sa revii pe micile ecrane.. anyway ..cum poti sa stai la mare si sa nu faci baie ? e imposibil de crezut asa ceva ..huoooo ...du-te bre un pic la plaja si relaxeaza-te pentru ca e nevoie de asa ceva :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Msic msic Criss:) dap, tin mine:) ca m'ai intrebat.

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui