duminică, 24 mai 2009

Cum m-am reapucat de scris..



Intr-o zi discutam cu o prietena despre fosta mea iubita (daca se poate spune asa..) framantandu-ma ce si cum sa fac pentru a incerca sa mai salvez, cu toate ca facusem asta a multa oara, sa mai salvez ce era cam imposibil din relatia ce a trecut. Tot discutand noi..ei ii vine in minte o idee la care ma gandisem dar nu mai facusem demult asta..sa scriu...sa scriu pe internet..sa imi spun off-ul scriind o povestioara ce nu avea corespondent in realitate ci doar o asemanare..in felul acesta imi aratam sufletul ce inca mai sangera dupa o perioada in care m-am zbatut asa cum vedeti cand se taie o pasare. Sufletul meu pana la urma a murit, a murit pentru acea persoana, chinuindu-se groaznic. Daam..si incerccand eu sa mai fac o ultima sfortare...am pus mana pe tastatura si..parca nu se mai opreau degetele mele..iar creierul ma mir cum de nu s-a incins. Am scris offline intr-un fisier text..dar nu am mai apucat sa mai postez nimic pe net pentru ca am avut si raspunsul clar din partea acelei persoane..ce..curios..altadata spunea ca ma iubeste.. Pacat ca am mai irosit timpul sa scriu atat, dar se pare ca mi-a folosit ca exercitiu pentru acum. Asa ca mai discutand si alte dati cu acea prietena,in continuare ii voi spune numele, BlackCat mi-a spus ca pe ea o ajuta foarte mult cand scrie, asa ca tot aducandu-mi exemple in favoarea asta acestei idei..mi-a starnit interesul de a scrie..si cum tot este inventat internetul..fiind si un spatiu gratuit pentru scris..am zis sa incerc..sa vedem ce va fi..si vad ca este foarte interesant. Abia astept sa scriu din ce in ce mai mult, nu costa hartie nici macar pentru ciorne, daca gresesc nu mai vad altii, pot sa dau backspace sau delete.Mi-am propus ca in viitorul apropiat (poate fi si peste un an,pentru ca nu poti sti ce se intamplain secunda urmatoare..nu imi fac planuri decat pun idei pe hartie) sa lucrez la un proiect pentru a face lectura cartilor mai atractiva si instructiva nu numai cultura generala..pentru ca multi dintre noi nu mai stim ce inseamna hartia de carte, sa citesti ceva..si cei mai invarsta si cei de varsta mijlocie si noi tinerii..avem diverse preocupari, unii stau la telenovele pana isi cumpara ochelari cu dioptrii din ce in ce mai mari, altii stau pe internet sau au de munca enorm si normal ca de aceia nici nu pun in discutie pentru ca stiu foarte bine ce inseamna munca, inclusiv non stop cateva zile..dar ceilalti ce isi pierd vremea cu multe lucruri nefolositoare, aceia nu au scuza. Si sa nu-mi spuna mie nici o persoana trecuta de 40 de ani ca vai, uite tinerii astia ce inculti sunt si vai,tineretul din ziua de azi..pentru ca majoritatea ce sunt intre 40 si 60 de ani,pierd si ei timpul dar nu recunoosc..acuma poate spuneti, ia uite-l si pe tocilaru asta..ne da lectii..neah..si eu ma distrez in cluburi, si eu stau pe messenger si cateodata pierd vremea..sunt la fel ca voi,am un serviciu la care este nevoie de multa atentie..si nu numai..si eu trebuie sa gatesc..sunt la fel ca si voi..un om normal..cu timpul deosebit de strans calculat de multe ori. Dar asta nu inseamna ca nu am si idei din acestea ce ar trebui sa ne puna in miscare macar putin acei neuroni ce se lupta in fiecare zi sa mai traiasca. Am invatat un lucru deosebit de interesant in liceu..am avut din clasa a 5-a pana la sfarsitul liceului numai doamne in adevaratul sens al cuvantului,doamne profesoare de limba romana ce au stiut sa faca in asa fel incat sa ne ramana peste ani acea amintire frumoasa a orelor de romana alaturi de dumnealor. Ele au situt sa faca ceva ce astazi nu mai sunt multi profesori tineri in stare de asta..au reusit sa ii faca inclusiv pe cei mai natarai din clasa sa le placa ora de lb romana, chiar sa ajunga sa invete serios, si nu numai sa invete ci sa ajungem sa ne contrazicem cand era vorba de a comenta o carte de literatura in general, o poezie sau proza, s.a...pentru toate ce le-au facut dansele, am un respect deosebit, acum dupa 4 ani de la terminarea liceului (nici nu-mi vine sa cred)acum realizez ca am reusit sa ajung undeva si datorita lor, pentru ca exprimarea corecta dar si un anumit mod de gandire conteaza in primul rand. In fata oricui, in fata unui patron care poate nu e chiar cel mai cult,nici pe departe,in fata unui functionar la o banca,sau in orice alt domeniu, dar cel mai mult in fata oamenilor, nu unei anumite functii, meserii. Cel mai important este sa stii sa comunici cu oamenii, sa fii om. Le datorez unul dintre cele mai importante lucruri din viata mea. Deocamdata cam atat despre cum am reinceput sa scriu,va urez relaxare placuta atat cat a mai ramas din weekend.Voi reveni asupra subiectului doamnelor si domnilor profesori in viitorul apropiat cu un subiect dedicat special dumnealor.






Fiind la inceput de drum, tin sa va spun ca astept comentarii, idei si bune si rele..toata viata invatam..Iar cat despre comunicare...fiti directi ca rog foarte mult, nu imi plac persoanele ce vor sa iti spuna ceva dar o fac "pe ocolite" iar cat despre mincinosi si lingusitori ,sigur n-or sa se apropie singurei pentru ca eu spun in fata, ce este da este,ce e nu apai nu este.Va urez o seara cat mai placuta.

6 comentarii:

  1. Abia astept sa-ti schimbi calculatorul...
    Si dupa cum iti spuneam, un sfarsit nu e decat un nou inceput. Iar acum tocmai ai facut inaugurarea la acel inceput. Spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  2. Orice etapa noua se naste din cenusa alteia care s-a terminat, a murit. Trebuie sa ai parte de esecuri ca sa poti birui.

    Ma bucur ca ai reinceput sa scri. Take care ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. dragostea, cartea, comunicarea sunt niste "chestii" pe care continui sa le descoperi cat traiesti asa k in functie de cum traiesti tu... simti dragostea, intelegi carte si comunici...asa k spor la dragoste si trecutul sa devina trecut nu prezent..:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiam ca ai in tine atata profunzime, dar uneori, ce sa zic, reusesti sa mai uimesti si tu oamenii. E pacat ca nu te exteriorizezi si tu mai mult si sa arati oamenilor din jurul tau din ce material esti facut si poate ca atunci vor straluci lucrurile altfel. Oricum mi-a placut ce am citit si sper ca nu o sa fie ultima oara cand am sa citesc momente din viata ta. Poate asa am sa reusesc si eu sa te cunosc mai bine daca in realitate poate ti-e rusine, poate nu vrei sau cine stie...
    Bafta si "Succesuri" :))
    PS. Daca nu iti dai seama cine sunt iti dau un singur indiciu "BURTA".

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos tot ce ai scris;esti un om bun dar incapatanat si incapatanarea costa!tine cont de sfaturile prietenilor,adevaratilor prieteni,pt ca nu iti vor decat binele!maturitatea o capeti in timp dupa multe experiente....nu te grabi si traieste fiecare etapa,nu rata nici una...mergi pe principiul k mai bine sa iti para rau de ce ai facut decat de ce nu ai facut si indiferent cat de lunga e noaptea,mai devreme sau mai tarziu va rasari soarele

    RăspundețiȘtergere
  6. asa ca istorioara cand o sa mai privesc prima mea postare sau pentru ca atunci cand altii vor citi prima mea postare..dap cristi,intuiam eu ceva ca despre tine ar fi vorba:P sa fiti fericiti amandoi va doresc din tot sufletul meu, meritati amandoi toata fericirea, sunteti deosebiti:) va imbratisez si aveti grija de voi, ramo, da, intr-adevar sunt incapatanat si vreau sa transform incapatanarea aia urata intr-una buna ma incapatzanez sa cred ca nu mai exista acea fata speciala:) va>:D< pe amandoi:):)cristi, o sa-ti duc doru oricum va duc doru la amandoi si lu flo & ana:( off, abia astept sa ne facem si noi toti la casele noastre sa ne si distram ca doara ce naiba pt ce e viata?numa chestii nasoale?:P

    RăspundețiȘtergere

spune'ti parerea te rog frumos:) poate mai invat ceva din ce imi spui